Χορήγηση 2ης Κοινόχρηστης Παροχής

Θέματα πρώτης προτεραιότητας είνα η μόνιμη παροχή νερού και η μεταφορά λυμάτων και ομβρίων
Απάντηση
krasokamenos
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 11, 2018 1:19 pm

Χορήγηση 2ης Κοινόχρηστης Παροχής

Δημοσίευση από krasokamenos »

Καλησπέρα,

Είμαι διαχειριστής σε νεόδμητη οικοδομή 2 κτιρίων, 5+5 οροφοδιαμερισμάτων σε κοινόχρηστο οικόπεδο, υδροδοτούμενο από μία κοινόχρηστη παροχή.

Λόγω υψηλών λογαριασμών εξ αιτίας της κλίμακας χρέωσης της ΕΥΔΑΠ, μπήκα στην διαδικασία να μάθω αν μπορώ να εγκαταστήσω δεύτερο ρολόι κοινόχρηστης παροχής.

Σύμφωνα με τον KΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Υ.Δ.Α.Π. Α.Ε., Παράρτημα, Άρθρο 2, Παρ. 2.2.4.α), "Εάν μέσα σ΄ ένα ακίνητο υπάρχουν δύο (2) ή περισσότερες αυτοτελείς και ανεξάρτητες οριζόντιες ή κάθετες ιδιοκτησίες χορηγείται για όλες μία (1) κοινόχρηστη παροχή. Εάν μέσα στο αυτό ακίνητο υπάρχουν δύο (2) ή περισσότερες πολυώροφες οικοδομές για κάθε μία (1) από αυτές χορηγείται ιδιαίτερη κοινόχρηστη παροχή."

Άρα αφού "χορηγείται" και δεύτερο ρολόι, η ερώτηση είναι "δικαιούμαστε" και δεύτερο ρολόι ή "υποχρεούται" η οικοδομή να έχει 2 ρολόγια? Δηλαδή είναι ένα έξοδο το οποίο έπρεπε/ πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή ή μοιραία πάει στους συνιδιοκτήτες?

Σημειώνω πως η Γενική Συγγραφή Υποχρεώσεων απλά αναφέρει πως θα υπάρχουν συνδέσεις με παροχές κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, Αποχέτευση, Φ/Α), οπότε εκεί είναι ασαφές.

Επίσης (και σημαντικότερα ίσως), η εγκατάσταση του δεύτερου ρολογιού είναι μια απόφαση που πρέπει να περάσει από Γενική Συνέλευση? (εφόσον είναι κάτω του μέγιστου επιτρεπτού ποσού πληρωμής για τον Διαχειριστή κατά τη Σύσταση, δεν μεταβάλει την αισθητική της πολυκατοικίας κτλ)

Ή είναι μια απόφαση και διαδικασία την οποία ο Διαχειριστής μπορεί να εκτελέσει στην ευχέρειά του?

Θεωρώ πως θα πρέπει να έχω τις παραπάνω απαντήσεις πριν εγείρω το θέμα και τις ορέξεις των συνιδιοκτητών...

(Σημειώνω, η σύστασή μας, είναι μια τυπική/ στάνταρ σύσταση, όπως θα έβρισκε κανείς ψάχνοντας στο δίκτυο σαν αυτον https://oikodiaxeirisi.gr/cms/media/nom ... smos_2.pdf , απλά έχει μεγαλύτερη "αβάντα" ο διαχειριστής στα έξοδα, και προβλέπεται επιμέρους διαχείριση για κάθε κτίριο)

Πάσα συμβουλή δεκτή!
Ευχαριστώ!
Μάριος

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ύδρευση & Αποχέτευση”