ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΒΟΘΡΟΣ

Καθήκοντα διαχείρισης, Συνελεύσεις, Αποθεματικό, Κανονισμός Πολυκατοικίας
Απάντηση
kostas122

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΒΟΘΡΟΣ

Δημοσίευση από kostas122 »

Καλησπέρα σας έχω ένα πρόβλημα με την διαχειρίστρια μου. Για να εξηγήσω την κατάσταση είμαι φοιτητής στα Ιωάννινα και μένω σε μια παλιά πολυκατοικία 30 περίπου ετών στον πρώτο όροφο . το μπαλκόνι του διαμερίσματος μου κοιτάξει στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας. Στον ακάλυπτο λοιπόν υπάρχει ο βόθρος της πολυκατοικίας με τον όπιο δεν είχα κανένα πρόβλημα. Κάποια μέρα στα καλά καθούμενα η διαχειρίστρια κατεβαίνει στον ακάλυπτο και αφού άνοιξε το καπάκι του βόθρου άρχισε να ρίχνει νερό μέσα. Από την στιγμή που άνοιξε το καπάκι οι μυρωδιές έπνιξαν όλο το σπίτι. Εγώ σηκώθηκα και έφυγα από το διαμέρισμα μου γιατί είμαι ασθματικός και η μυρωδιά μου έφερνε ακατάπαυστο βήχα . το ίδιο σκηνικό επαναλήφτηκε αρκετές φόρες ώσπου δεν άντεξα και την ώρα που έριχνε νερό της ζήτησα να σταματήσει γιατί έχω αναπνευστικό πρόβλημα. Η εν λογά κύρια μου είπε ότι δεν την νοιάζει και ότι ρίχνει νερό για να ξεβουλώσει τον βόθρο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και συνέχισε επιδεκτικά να ρίχνει νερό. Τι θα μπορούσα να κάνω έτσι ώστε να σταματήσει να ρίχνει νερό κάθε 3-4 μέρες??

nomos
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nomos »

Ο βοθρος εχει γεμισει και με το επιπλεον νερο δεν αδειαζει αλλα γεμιζει περισσοτερο. :lol:
Δεν γνωριζω και πολλα απο βοθρους! :lol:

Πειτε της να φερει υδραυλικο ή βυτιο.
Αν δεν θελει πειτε της οτι θα καλεσετε την Αστυνομια και την Υγειονομικη Υπηρεσια.
Και εννοειται την ωρα του συμβαντος.
Βρειτε και εναν μαρτυρα.

Καποιος λογικος απο ολους θα βρεθει να την συνετισει....

Υστερογραφο: Καλα, τις κατσαριδες δεν τις φοβαται!!! :lol:

kostas122

Δημοσίευση από kostas122 »

τι να σου πω. εχω κανει φασαριες και χτες εκανε παλι τα ιδια.με το υγειονομικο πως να βρω ακρη??μεχρι να ερθουν θα εχει τελειωσει αυτη

nomos
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nomos »